Lägesrapport för bloggen.

Väldigt lite inlägg här på bloggen fast vi är i oktober under brinnande säsong?!
 
Tidsbrist.
 
Tidsbrist...
 
Ja svårare än så är det inte.
Nytt jobb, sena kvällar och lite restid med pendlande har gjort att jag inte har tiden eller hittar den tid som krävs för att hålla igång bloggen som jag tidigare gjort. Lägg därtill träningar och dessutom en förandrad familjesituation här hemma med tillökning sen i våras gör att det inte finns tid knappt.
 
Tro mig, jag VILL, det finns MASSOR att skriva om som jag vill lägga ut och hålla er uppdaterade över saker som jag finner intressant hockeymässigt men....ja men...
 
Jag vet att det finns så många andra bloggare med samma situation eller än värre än det lilla problemet jag har. Fast hur man gör det har jag ännu inte kommit på.
 
Koncentrationen just nu ligger på att följa upp mitt RSK därhemma som har startat hockeytrean bra.
 
Skrivandet om mitt DIF blir lidande för tillfället och även lite annat med.
 
M  E  N
 
Jag försöker att få till det ibland. Finns det tid, rum och möjlighet så kommer resultatet att finnas och synas här så fort det är inlagt.
 
Ha en trevlig helg Läsare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0