Nervöst. Så sjukt nervös.

1 9. 0 0  R ö g l e  -  D j u r g å r d e n
 
En av de viktigaste matcher DIF spelat på många år ikväll i ett kokande och galet Lindab Arena i Ängelholm.
 
Vinna eller försvinna.
 
Det är så matchen känns även om vi får en chans till även om vi inte klarar det ikväll. DIF är i bra form men man måste upp mot ett hårdtaggat Rögle BK ikväll. Rögle kommer göra allt för att kliva in i playoff med en formtopp.
 
På tå ikväll Djurgården ända in i kaklet!
 
Djurgår’ns IF du är allt jag har
Aldrig lämnar jag dig ensam kvar
Alltid kommer jag stå upp för dig
Min kärlek till dig lämnar aldrig mig
 
KÄMPA DJURGÅRN!
 
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
......från djupet av mitt hjärta ska det eka ända ner till Sunnerbohov ikväll:
KÄMPA TROJA FRISKT HUMÖR!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0