D j u r g å r d e n s I F - K L A R T F Ö R K V A L S E R I E N!!

 
DJURGÅRDEN HOCKEY KLART FÖR KVALSERIEN!!!
*****************************************************************
 
R ö g l e  -  D j u r g å r d e n  0 - 5.
 
 
NIONDE RAKA TREDJEPOÄNGAREN
 
 
DIREKTPLATS TILL KVALSERIEN ÄR AVKLARAD. Sjukt, helt sjukt.
 
 
Jag måste verkligen nypa mig i armen. Det här är helt galet. Jag kunder inte i mina vildaste drömmar se att DIF skulle nå dit om vi backar bandet bara 15 matcher tillbaka.
 
Jag saknar ord men det här är HELT UNDERBART!
 
DIF Hockeys insats de senaste två-tre veckorna är starkt, det tyder på en bra grupp som börjat jobba åt samma håll. Kan laget bibehålla den här formen och sättet man spelar på och få samma utdelning så kan det räcka långt. Hur långt får vi se.
 
 
Kvalseriavancemanget är avklarad men det är mycket mycket hockey kvar att spela om. Det kommer bli otroligt tufft och stenhårt mot: Västerås, Malmö, AIK och Örebro samt ett lag till.
 
 
Det här måste jag smälta och fundera över hur det kommer att se ut framåt. Men helt fantastiskt av Djurgården Hockey. En kvalserie med bland annat två härliga derbyn mot AIK men fokus får inte ligga där. DIF måste laddda om och ladda rejält inför det stora allvaret som börjar om ungefär två veckor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0