Hockeyallsvenskan: Rögle kommer till Hovet. Dags för revansch?

Säsongen 2012/2013
Hockeyallsvenskan
Omgång 12
 
 
När det begav sig...
 
Djurgårdens IF - Rögle BK
Hovet 19.00
 
Dags för tre poäng!
Efter tisdagens debacle i Haparanda så hoppas jag att man gått igenom återigen varför man tappar en match och ser till att så inte händer ikväll igen. Sakta men säkert börjar jag ledsna på tappade segrar och poäng. Det kommer inte hålla och ett playoff känns avlägset om det här får hålla på. Jag vet att det återstår ungefär 40 omgångar men får man inte igång spelet och kan stänga matcherna och vinna tre poäng så kommer det bli svårt. Väldigt svårt. Jag vill se DIF Hockey börja vinna och bli ett topplag igen. För det är där vi hör hemma och ska vara. Så är det bara.
 
Jag vill se DIF vinna ikväll och kliva upp ett par snäpp, bli effektivare=göra fler mål och få igång sitt spel ordentligt. Spela rakare och minimera misstagen, leder vi idag i slutet ska matchen stängas.
 
Idag ska det bli tre poäng!
 
Det är svårt att få info om läget i lagen då matchsnack inte längre rullar inför varje match på hemsidan eller ens på hockeyallsvenska sidan. Osäkert hur man startar idag mot Rögle men vi hoppas på bästa möjliga lag.
 
KÄMPA DJURGÅRDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0