Tagga för JVM-semin imorgon med detta målet - Rysningar



Chris -Det-är-bra-där- Härenstam
är vår nästa superkommentator. Vad han går in för det och vad han lever med. Han har ju fått bra upplärning av en viss herr Wikegård. Renberg likaså. Jag bara älskar Chris. Han är suverän i det mesta han tar sig åt att kommentera.



Segerskytten Joakim Nordström, AIK om segermålet.

Men fy vad jag är besviken. Jag har inte någon kanal som semifinalen visas på. Jag tänker inte boka ett abonnemang för 200 spänn bara för att se en match. Det är beklagligt att man ändå tvingas punga ut 2000 spänn per år för att "få titta på TV". Vad har SVT att erbjuda, de är inte med i budgivningarna för det som vi svenska folket vill se och som borde vara en laglig rätt. Allt vad landslagsidrott heter så ska det gå på reklamavbrottsfria kanaler.

....jag avskyr Viasat. Har gjort sedan den skitkanalen köpte upp Hockey-VM och det vara bara början.

Bojkotta Viasat!

Sveriges radio sänder väl inte ens matchen heller...?


Kommentarer
Postat av: Viktor

Radiosporten sänder matchen är jag nästan 100 på.



Visst det är pissigt att Viasat köpt upp Hockey-VM men så går det när det ett gäng vänsterkäringar som bestämmer att halvan årsbudgeten ska läggas på eurovision och övrig skit. Sändningsmässigt håller Viasat hyfsad klass med undantag för det puckot till frilandsjournalist som dem ställer till och prata med spelare och ledare, lider med samtliga offer. Tornberg spöar samtliga experter på Canal+ tycker jag.

2012-01-03 @ 16:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0