Ett måste för alla hockeyälskare: "24/7 - Road to the Winter Classic: Flyers-Rangers" - SE DEN!



Se dokumentären "24/7 - Road to the Winter Classic: Flyers-Rangers" Det är en liten titt bakom kulisserna vad som händer i ett NHL-lag under en månad. Väldigt intressant och djupgående. Man får en bra men liten inblick hur livet kring ett lag i världens bästa hockeyliga är. Jag tycker årets dokumentär håller högre klass än förra året dessutom. Sen väcker intresset för NHL mig lite mer igen efter att ha sett filmen. Problemet är att jag inte har något favoritlag längre på samma sätt som när jag var liten. Har man väl det så kommer det andra också men sen Wayne Gretzky och Peter Forsberg slutade så svalnade mitt intresse för NHL av någon konstig anledning. Det känns inte lika aktuellt att följa stenhårt som gjorde då. På nåt vis saknar jag det. NHL är ju kul, kanske därför det är världens bästa liga också.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tänk om min pappa varit NHL-stjärna..

Tänk om jag hade lyckats bli en hockeystjärna, i NHL...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0