Dagens citat 4, 5, 6 och 7 signerat Marcus Nilson, Djurgårdens IF:

Djurgårdens lagkapten Marcus Nilsons svar på sin dom.

" Jag har snart spelat 1000 proffsmatcher och aldrig varit med om något liknande. Det man förväntar sig nu är att linjemannen inte får döma i elitserien utan skickad till farmarlaget "

" Jag är ruggigt besviken. Mest på linjemannen och i andra hand disciplinnämnden som bara tar ett beslut hur som helst. Det finns inte på video, det som dom menar. Jag är inte utbildad jurist men för mig är det justitiemord. "

" Linjemannen säger att han inte fick ögonkontakt med mig, att jag inte såg honom. Jag förstår inte hur jag kan ha slagit honom då "

" Det man förväntar sig nu är att ligan sätter sig ner med den här domaren och ger honom feedback. Han borde inte få döma på den här nivån "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0