Djurgårdens intro är riktigt klent och dåligt!



Jag vet inte om ni läste artikeln på aftonbladet.se om elitserielagens respektive intron. Jag kan bara hålla med AB att Djurgårdens intro inte är värt mer än ett plus. Det är undermåligt, inte effektfullt, klent och man blir inte pepp av det alls. Sen tycker jag dessutom att det här med att bara ha två eldsprutare där spelarna åker in emellan är så uttjatat. Det var mer effektfullt när inte alla lag hade det. Nej tyvärr DIF men man blir inte pepp varken på isen eller på läktaren med årets intro. Det känns bara segt och något som man redan såg för flera år sedan. Sist men inte minst: Det nya Ice Projection-projektet gör sig inte till sitt rätta jag på lilla Hovet, det är för litet, effekten uteblir, det ser bara otydligt ut. Det passar mer för störra arenor som t.ex Globen, Scandinavium eller LLA på nåt vis.

***************************************************************
Låt Djurgårdarna komma ut ur Järnkaminen igen ! ! !
*********************************************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0