REKLAM: Måste promota för Scooters nya skiva: The Big Mash Up

Här är nya singeln: "C'est bleu"

 

Jag har alltid gillat Scooters musik och för alla er som inte vet så är det INTE TECHNO. Det har aldrig vart techno och kommer aldrig vara techno trots att media promotar dem här i Sverige som: Scooter de tyska TECHNOkungarna vilket är rent skitnsnack. Scooter har alltid kört åt dance och electrohållet till. De har försökt ändra sin musik så den passar in ute på dansgolven runtom i Europa och övriga världen.

Det är ändå ganska häftigt att de orkar hålla på fortfarande. Jag menar jag köpte deras första skiva "And the beat goes on" 1994 och 17 år senareare they still going strong! Jag har alla skivor med Scooter och är ett stort fan precis som t.ex Vakna med The Voice: Josefin Craaford.


Kommentarer
Postat av: Okänd som gillar MUSIK!

Lite go TECHNO...hahaha...

2011-11-15 @ 17:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0