Wikegård klar för TV4 & Canal+ ....tungt för SVT Sport



Niklas Wikegård klar för TV4s Sport & Canal+ hockeyredaktion

Det känns okej så länge han inte lägger ner sin själ i Sveriges sämsta och värsta hockeysändningar som VIA-äckel-SAT har ändå.

S V T kan A L L A se.

T V 4 kan A L L A se


......så helt okay så länge "Wiken" är kvar där MEST FOLK SER SÄNDNINGARNA.

Det är ändå en oerhört tung förlust för SVT. Hockey på SVT är lika med Niklas Wikegård och han har stort det skeppet mer än mycket väl godkänt. Det blir svårt för dem att ersätta det blir det. Inte nog med det: Den gamle SVT-Sportprofilen Agne Jälevik slutar. Det är tunga tunga avhopp för SVT. Det känns som att SVT kommer få svårt att jobba fram en stark SVT-sportprofil

Skräckexempel på programledare i SVT Sport:



David Fjäll
- Vem är fjanten liksom?....som dom dessutom låter sköta TV-puck och Tre Kronorsändningarna egentligen. Dessutom är han AIKare. Jag hoppas verkligen inte han blir nytt hockeyankare för SVT. Han är så fruktansvärt dålig, det spelar ingen roll hur han än försöker. Du går inte hem  i tv-stugorna Fjäll!



Åse E Jönsson
- Inte så men tjejer och hockey funkade inte riktigt där. Marie Lehmann gör ju dagens hockeykväll och övriga hockeysändningar mer än väl godkända men detta var för några år sedan som denna tjej var med. Var tog hon vägen? Fick hon fetsparken och ut ur TV? Hon är nog den sämsta och värsta kommentatorerna jag någonsin hört eller sett i en TV-sändning. Hon var så osäker så man trodde det var någon annan sport hon var på när hon satt och kommenterade live på plats. Frrrruktansvärt dålig tjej som aldrig lyckades hur hon än försökte.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Jag vet bara en som fullständigt älskade Åsa E Jönsson: min käre vän Sebastian Wieslander!
eller hur Basse?


Kommentarer
Postat av: Viktor

Marie Hallman är överlägset säsmta "hockeyexpert/journalist", varenda intervju hon gjorde i VM skämdes man ju över att vara svensk. Inte långt efter ligger Annika Grede-Duncan på Radiosporten, mår illa varenda gång man hör henne i lurarna.. För att inte låta som en kvinnohatare så håller jag med om Lehmann, som oftast har relativt bra koll.



Tråkigt med Wikegård, kommer sakna JVM-tuneringarna och OS med han och Chris.

2011-05-24 @ 16:40:54
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2012-01-12 @ 00:46:33
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0