Mäktigt när Patrik Sundström hyllades i Umeå Arena



#17. Patrik Sundströms tröja hissades i Umeå




Det är ändå lite speciellt med sånt här. Jag kan nog än idag rabbla laget som spelade då när de var som bäst och vann SM-guld. Djurgården är mitt lag i hjärtat sen många herrans år tillbaka men ändå så var "Löven" första laget som jag kom i kontakt med som riktigt liten och det kommer nog alltid ändå att finnas med som en liten bit där någonstans. Det hela var tack vare en kille som var hos dagmamman samtidigt som jag under några år och hans farmor bor i Umeå. Så ofta när de vart däruppe kom han hem med nya Björklövensaker eller kläder. Jag tyckte loggan var snyggt och resten . Han hade Löven-tröja, och hade ofta med sig Lövens hockeykasset som vi satt och lyssnade på.



Ett klipp från Lilla Sportspegeln 1987

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0