NYTT BESÖKARREKORD på bloggen!

Godmorgon alla läsare, hockeyälskare och eventuellt övriga!
Vill börja denna måndagmorgon med att berätta att gårdagen satte nya rekord här på min hockeyblogg.




* Nytt besökarrekord - unika träffar: 1 0 5 (!!) personer!

** Nytt rekord - antal träffar på sidan: 3 5 5 (!!) träffar på sidan

Känslan när jag kollade statistiken nu på morgonen var en chock nästan. Men samtidigt förstås riktigt häftigt att så många är inne flera gånger och läser på bloggen. Sen är ju orsaken att jag livebloggade RSK-matchen som fick upp träffarna på sidan men ändå. Det har blivit mer träffar och mer besökare den senaste tiden som ni kan se på bilden. Det är statistik ifrån 9 oktover fram till idag. Det visar väl på ett litet större intresse för min blogg vilket är jätteskoj. Tack alla ni läsare! Utan er så blir det inte mycket till blogg!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0