Så här tror jag hockey-VM slutar

VM 2010
----------

Kvartsfinaler

16.15

VS  
Tre Kronor - Danmark

Jag tror Sverige slår Danmark. VM tar slut för succélaget.


VS  
Tjeckien-Finland

Känns som en jämn match från början men efter att ha sett Tjeckerna slå Kanada så tror jag på tjeckerna här.


20.15
VS  

Ryssland-Kanada


Ryssland kommer få gruvlig revansch mot ett ganska mediokert Kanada. Rysslands väg mot finalen är vidöppen.


VS  

Schweiz-Tyskland


Tyskland vinner, det är bara en känsla. Hemmanationen får nog uppleva en VM-semifinal med.

***************************************

Semifinaler på lördag enligt mig blir då
Ryssland - Tyskland
Tre Kronor - Tjeckien

Bronsmatch 16.15
Tyskland-Tjeckien

Final på söndag 20.30
Ryssland-Tre Kronor

***************************************

Vad tror ni om det? Jag tror på Sverige denna gången trots ett blek start på VM.



Kommentarer
Postat av: Marcus

Tror på liknande resultat, men om Ryssland inte tar VM-Guld är det ju årundradets fiasko, med det laget de har.

2010-05-19 @ 09:22:01
URL: http://marcussport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0