"Markström stannar i Brynäs??"



Jakob Markström stannar i Brynäs??

Alla Brynäsfans kan ju jubla och se fram emot en vinter med väggen i målet. Men min undran är ju varför han stannar egentligen. Jag spekulerar i att han inte är mogen, känner att han inte pallar trycket, utan vill ta Brynäs till ett guld exempelvis för att visa att han är en vinnare. Jag är ledsen att säga det men han har gett signalerna att han inte pallar trycket när det väl gäller. Två JVM och nu ett SM som han inte alls presterar på topp när det som mest krävs. Antingen detta eller att han inte får nåt bra bud från NHL och väljer tryggheten här hemma i Elitserien.

..det är mina spekulationer.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0