Man orkar inte just nu



Säsongen är över
, det slutade i moll, det gick åt hälsingland. Allt jobb känns förgäves just nu. Vad var meningen med att gå till final när man förlorar. frågor och funderingar är massiva och många och jag mår så vansinnigt dåligt. Fick ett värmande sms från min älskade flickvän, det värmde. Allt annat är åt skogen just nu.

Av förklarliga skäl orkar jag inte eller vill inte ens referera matcheländet idag. Det kommer när jag har samlat mig och kan se mer konstruktivt på nederlaget.

Vill också tacka alla som läst min blogg nu under slutspelet men också alla ni andra som ALLTID läser, eller ibland eller då och då besöker min blogg. Fick ett par uppmuntrande samtal idag att ni gillar min blogg, det värmer vansinnigt mycket men som ni förstår så är det skijobbit just nu, verkligen skitjobbigt

Grattis HV ändå! ni var det bättre laget..

Kommentarer
Postat av: sollet

"det är bara att bryta ihop och komma igen" som din gamle far brukade säga till mig, några dagars depp, sen är du back on track!



keep on the good work martin!

2010-04-24 @ 22:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0