Tack alla besökare så här långt!


Tack alla kära besökare!!


Fasiken vad skoj
att kolla besökarantalet på sidan dag för dag nu, ju närmre det närmar sig Elitseriepremiär. Såg att det har börjat röra på sig, riktigt positivt! med besök på min blogg, det ökar mer och mer och det närmar ju sig premiär i elitserien som är mitt huvudämne här på sidan. Jag försöker sprida det så gott som det går och ni som är inne, Jag skriver vad jag personligen tycker. Jag uppskattar verkligen besökare som skriver vem dom är och som verkligen står för vad ni tycker och tänker. Det är ingen höjdare att få kritik av någon som döljer sig som Mr.X. JAG PERSONLIGEN står för det som skrivs här så varför inte signera vem det är som tycker vad eller vilket. Vissa grejer åker bort direkt av denna anledningen men det har ni läsare säkert redan märkt. Varför dölja sig bakom ett fejkid? tåls att tänka på.

Återigen STORT TACK till all support som jag får och både bra och negativ kritik! som jag får. Jag försöker skriva lite mer seriöst ibland men sen händer det tyvärr att jag rycks med i mitt favoritlags kamper och strider. Det får ni ta med en nypa salt. Vill inte vara så enögd eller blåögd som HV-fans är. *Skämtåsido*

Utan er hade denna blogg inte vart, även om den är liten och inte så stor kanske så är det ni som ändå uppmuntrar mig att fortsätta, kul att veta att det är både kompisar till mig, gamla som unga hemma i "TeXas" och alla ni andra som på nåt vis känner mig besöker bloggen för att se mina inlägg eller om jag skrivit nåt crazy. All cred till er!

Elitserien är ju 14 dagar bort nu och när säsongen väl är igång så är bloggen också igång på fullaste allvar!

-Keep up the good work!-

*Hockey is the shit!*

Kommentarer
Postat av: fidde

grymt bra blogg..fortsätt med det här martin.

jättebra läsning kanske lite för lite dif snack;)

2009-09-10 @ 17:06:11
Postat av: Philip

kan hålla me fidde, förutom det dära om dif snacket, ju mindre dif snack, desto bättre blogg! :D

2009-09-10 @ 21:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0