RSK: Lagkapten "Lillis" kommenterar säsongstarten


RSK
har inte haft en kul säsongsinledning, inte fått den start som man önskar. En seger på fem matcher är ingen bra start och de har därmed fått missvisande kritik på bloggen av mej vilket jag ber om ursäkt till laget för. Beroende på att jag själv inte sett någon match ännu men ska försöka göra det så fort som. Får rapportering hemifrån men som kanske inte alltid är rätt bedömning. Ska bli bättring på det i fortsättningen.

------------------------------------------------------------------

#13. Daniel "Lillis" Jonasson
Lagkapten - Rydaholms SK


"Tjena! ville bara yttra mig lite om matchen idag mot Kalmar. Vi har inte spelat så dåligt som resultaten visar, vi är inte så dåliga och vi har faktiskt spelat bra ishockey (förutom Lenhovda borta) men har haft väldigt svårt att göra mål! och just nu har vi för många på skade- och sjuk-listan. Just nu är det sju stycken som ska räknas in på 3 femmor som är borta! Serien är lång så jag är inte orolig, alla kommer slå alla men får vi bara en seger snart så vänder det!" och avslutar med:

Vi tar HC Wettern  på söndag!! "

mvh "Lillis" #13 -Cap-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0