Ingen dator på några dagar :(


   virus på datorn...

Fick lämna in min dator för virussanering tidigare idag dessvärre så ni får ha lite överseende med att bloggen inte kommer uppdateras som brukligt med inför- och eftermatchrapporter. Men så fort jag kommer åt en dator så kommer jag lägga in några snabba rader. Snacka om att vara.

Bloggen över 1 år gammal
Bloggen passerar nya träffrekord mer och mer nu vilket är skitkul så tack alla ni som vill läsa min blogg.
STORT TACK
! Hgade det inte vart några som läste här så skulle man nog inte fortsatt.
Fortsätt och tyck till. Jag tycker till mest hela tiden och skriver precis vad jag tycker och tänker om saker och ting angående det som sker på isen och vid sidan av, så ni får gärna komma med k o n k r e t kritik.
Jag skriver av eget intresse så tar upp sånt som jag finner intressant. Finns mycket mer inom hockeyämnet och jag försöker täcka av det mesta lite då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0