Div.3: RSK-VINST i Sävsjö!

 VS
HA74 Highlanders - Rydaholms SK 3-4

Övriga matcher igår:
Eksjö-Kalmar 0-3
Make Believes-Virserum 3-6
Lenhovda-Skillingaryd 6-5

Suverän seger av RSK!
RSK slog igårkväll en av seriens favoriter så här långt, HA74 i deras egen hall. Jag väntade mig en betydligt svårare match för RSK:arna men återigen så hade jag fel. Underbart när det blir så! Jag skickade iväg ett glatt sms till lagkapten Jonasson senare på kvällen och fick ett skönt svar tillbaka:

"-Tack! Äntligen! Klättringen har börjat /Lillis"

Det känns genast som laget har fått lite utdelning samt att spelet verkar stämma mer och mer. Hoppas det gav rätt energi till matcher framåt och att man får med sig ännu mer poäng och kan börja avancera i tabellen. Härnäst väntar Make Believes hemma på söndag.

Kämpa RSK!

Kommentarer
Postat av: RSK

Känns som vi rånade dom på 2 poäng!

2009-11-14 @ 15:32:22
Postat av: Web

Det gör inget. Någon gång ska RSK göra det med! :)

2009-11-14 @ 15:49:04
Postat av: RSK

Nej det är inte alls fel.

Tänkte bara på när du skrev att rsk skulle få en svårare match. Det fick vi.

2009-11-14 @ 19:11:13
Postat av: Web

en svår match som ni vann, Vem är du som skriver?

2009-11-15 @ 21:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0