Den störste genom tiderna - The Great One - #99 Wayne Gretzky


#99 Wayne Gretzkys sista match mot Pittsburgh Penguins 1999

Ja det finns inte plats här på bloggen för att förklara vem han är. Googla namnet och ni ska se hur mycket det finns om honom. Världens genom tiderna bästa ishockeyspelare alla kategorier så här långt i alla fall.

Detta är min största idol inom ishockeyn för all evig tid - har ett starkt minne när jag var liten och lirade landhockey på mormors garageuppfart där jag smashade xx antal lampor och strömbrytare och inte tala om garagedörrarna som de såg ut efter några år men när min morbror alltid kom ut och skulle lura upp mig gång på gång så sa han alltid att han var Wayne Gretzky.. och på den vägen var det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0