Gästbloggare Modo: inför prestigematchen mot Djurgården


Modo Hockey - The Heart Of Hockey

Ja kära bloggläsare, vad ska man säga om denna match?!. Vi eller mitt  Modo har fruktansvärt svårt för Djurgården på bortaisModo har inte vunnit över dem på snart tre år, och bara 2 segrar av 19 försök under 2000-talet!?! Så jag ber til gudarna att vi ska bryta denna trend ikväll. Formen för dessa lag är ganska lika, vi har vunnit 5 av 6 matcher efter jul och Djurgården har 3 av 5 tror jag men då ska det sägas att Djurgården har mött bättre motstånd än oss..

...men som obotlig optimist som man är så tippar jag vinst till mitt kära MoDo med 4-3 :D

ha´re gött!

FORZA MoDo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0