Elitseriens snyggaste o fulaste

Nu är det avgjort:
Omröstningen om vilket lag som har den snyggaste tröjan i Elitserien:

Här är topp tre

1:a

 
Näst snyggaste tröjan

3:e snyggast


FULASTE tröjan i Elitserien har:

Rögle tar hem priset för fulaste matchtröja. MEN det är ett lag som har den näst fulaste och de tar sitt andra pris i och med näst fulaste tröjan...

Djurgården har seriens näst snyggaste och näst fulaste tröja. Det sistnämnda skriver jag under på med full fjäder. Den är inte bland de snyggaste jag sett och de är fruktansvärt tråkiga. Bortatröjan är ingen höjdare heller. Längtar till DIF kommer med ett nytt matchställ verkligen. Teckensnitt o design på denna tröjan håller låg klass tycker jag!

Mitt personliga val när det gäller DIF-tröjor så är detta den snyggste matchdräkt de har burit:
Tröjan från säsongen 1999/2000 är klart läckrast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0