Dagens klipp: En back jag vill ha hem till DIF snart!


Dougies smäll på Morozv är hockeygodis. Jag ser han gärna i DIF inom kort.

En märklig sak angående denna tackligen förresten: Kvällen när vi satt ett gäng och kollade på denna matchen när detta hände: Doug fick matchstraff för tacklingen vilket var helt fel och det tyckte vi allihop utom en person, jag kunde tänka mig att han kunde fått 2+10min kanske max men matchstraff lixom?? helt obegripligt fortfarande faktiskt... Då satt, en viss kusin till en viss Edler i NHL, en meter i från mig och slängde ur sig att "det var helt korrekt att Doug fick matchstraff" vilket fick mig att nästan explodera just då. Fattar fortfarande inte hur man kan sitta och tycka det är rättvis under en brinnande VM-match där vi håller på våra egna landsmän..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0