Välkomna till min blogg!

Hej och välkomna till min blogg. Har länge haft funderingar på att börja blogga om min favoritsport ISHOCKEY! sagt och gjort, så nu kör vi! Bloggen kommer även beröra sånt jag känner är intressant. Kan utlova att ni slipper läsa om politik, mode, hur många som dör i självmordsattacker i Irak bla bla bla. Ska försöka att inte tråka ut er med sån sheat här. Om jag inte sa det så säger jag det igen: VÄLKOMNA hit kära läsare!


(bild från difhockey.se)

Inleder mitt första inlägg med att hälsa Andreas Holmqvist välkommen hem till Djurgårdens IF igen. En back som jag önskat se i mitt Djurgården sen en tid tillbaka. Lite av en drömspelare. Hoppas och tror att Andreas kommer tillföra mycket i backspelet, spel i poweplay och det offensiva spelet. Han har återigen sin bror Mikael i samma lag. Ska bli kul att se vad han kan åstadkomma nu. Debut kommer enligt rapporter att ske borta mot Luleå på torsdag i tröja #7.


Kommentarer
Postat av: Stoffee

Tja Texas! Nice blogg du skaffat, ska bli kul o läsa! :) Man får ju inte nog av ditt dagliga hockeysnack annars! ;) Andreas Holmqvist kommer att floppa i Djurgården, de vet både du o jag! En överbetald sate är det... Det finns bara ett lag: FRÖLUNDA!!!

2008-10-21 @ 11:03:33
Postat av: Anonym

Om han nu får vara kvar efter första månaden som det är sagt.

2008-10-21 @ 11:28:02
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se/hockey
Postat av: BASSE

tJOHOOOO

KOMMER DU POSTA ALLA tEXAS MATCHER HÄR OXÅ??

tÄNKTE NÄR JAG E IVÄG!! HA DET FETT!!

2008-10-21 @ 18:28:49
Postat av: Attila

Tjena Martin! Det var fan i mej på tiden att du startade din egen blogg! Vet ingen som har mer åsikter i sporten än vad du har, dags att fjärta dem ut i det fria så vi alla kan ta del av dem =)!! Glöm nu fan inte o skriva om N.Y Rangers också!!!

2008-10-22 @ 08:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0