Dick Axelsson klar för Färjestad!?


Dick Axelsson klar för Färjestad!

jag fattar ingenting....

Som jag befarade så fanns ju chansen att Dick skulle lämna DIF om han inte får spela men nu har det hänt, bara så där huxflux, snabba ryck i den här branschen. Dick är klar för ärkerivalen Färjestad... lågst otroligt lågst säger jag bara!!!

***Jag är stum mitt i all min födelsedagsstress just nu.....

***Otrooooligt klantigt DIF, vad sysslar ni med????????????????????

***KATASTROF-betéende av DIF i det här fallet!

Trodde Dick skulle bli en stjärnspelare i DIF, han verkade ha de kvalitéerna. Han såg fräsch ut och inte så valpig som förra året utan har tagit för sig mer. Tycker det är riktigt tråkigt och känslan med DIF och sist i elitserien känns inte bra trots två raka segrar. Tydligen så kommer DIF o Dick inte överens på nåt sätt. Vi vet ju inte vad för det är inget som kommer bli offentligt än på ett tag i alla fall men det känns oerhört tråkigt att det blev så här. Hade inte brytt mig om han gått utomlands eller åkt till USA men nu går han till Färjestad. Ungefär som att gå till AIK i fotboll känns det som..Kommer inte bli roligt att ha Dick i ett annat lag resten av säsongen. Jag tror att DIF kommer få skylla sig själva efter säsongen (när vi trillat ner då). Tungt.. tungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0