Angående Dagens citat 2 igår på bloggen.

Sorry my bad
Jag retirerar
 
Jag blev så upp i det i mitt skrivande och missade en rejäl detalj angående Stefan Bengtzén, att han var sportchef i Karlskoga vilket var fel såklart.
 
Jag ber om ursäkt för misstaget igår det var riktigt dåligt av mig.
 
Skämskudde!
 
......men det jag ville få fram med inlägget var att det inte var första gången som det blev rallarslagsmål när BIK spelar hemma. Igår verkade det som att det var KHK som var den stora boven men jag tror inte var BIK var så värst oskyldiga heller.
 
Det har varit flertalet såna här händelser när BIK spelar hemma däruppe i skogen. Det är nåt med hallen och när BIK spelar hemma att det lätt rinner över.
 

Kommentarer
Postat av: Kalle

Varför gnäller du på Bik för? Dom leder med 4-0 och karlskrona får för sig att skada spelare. Klart det blir bråk. Slagsmål på slutet är sällan Bofors fel då de brukar vinna. Griniga förlorare som sen gråter i pressen.

2013-12-04 @ 13:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0