Krönika i sommarvärmen(?)

Det är snart dags att dra igång på allvar och alla läsare, ni trogna som alltid klickar er in här. Jag ber om ursäkt för det skrala innehållet som sidan haft i ett par månader.

Besvikelsen efter DIFs sämsta säsong någonsin satte sig hårt så jag orkade inte ens sätta mig ner och sammanfatta som jag brukar. Hockey-VM och Stanley Cup-uppdateringarna bara rann ut i sanden och det har bara blivit ett par spontana inlägg. Istället har mitt enda fokus varit på DIFs lagbygge inför hösten.

Besviken? ja nåt så kopiöst fortfarande men ändå ska jag erkänna att jag saknar hockeyn och jag LÄNGTAR till det börjar. Jag tror och hoppas att REVANSCHEN är enorm hos alla oss i Djurgårdsfamiljen men framförallt i laget och spelarna som ska göra det otroligt tuffa jobbet. Att ta oss till Kvalserien och sen vidare TILLBAKA!

Jag laddar fortfarande om och kära läsare tappa inte tron på mig. Jag kommer tillbaka snart med full skrivfärdighet och ny energi inför en efterlängtad och rafflande hockeysäsong med DIF Hockey i spetsen men innan dess tar vi semester om ungefär en vecka. Fram dit så blir det fortsatt spontana inlägg här men som sagt håll ut.

Det är snart igång igen. Håll ut hockeyälskare!



Hovets tak ska snart få lyfta igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0