Dagens citat:

Fredrik Bremberg (@fbremberg):

Det är inte ok att sitta och skrika könsord och allt möjligt om mig eller mina lagkamrater i Dif inför våra barn en rad framför dig, skäms.

Att vissa DIFs fans beter sig som idioter och får min 8-åriga dotter att börja gråta under matchen så att hon vill gå hem, var är idrotten

På väg med tanke på hur vanligt folk beter sig på läktaren,skandal e ordet och skäms över sådana fans som dig,trots tillsägelse så

Fortsätter du att spy galla över DIFs spelare inför små barn, jag ska se till att du och dina vänner gjort er sista match på Hovet


Kommentarer
Postat av: dif värmland

Det e skrämmande hur folk kan bete sej så illa. Stå på dej Bremberg. Dif for life.

2012-12-28 @ 18:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0