JAG TAR STARKT AVSTÅND IFRÅN BANDEROLLEN:

" Ni är en skam för Djurgårdens IF "

Seriöst? Jag blir förbannad när jag får höra det, riktigt förbannad. För vad i ....... är det för budskap. ALLA djurgårdare är besvikna och ledsna men vad gör det budskapet för nytta nu? Tror ni inte att spelare ledare och ledning vet att de inte har gjort vad som krävdes, att de mår så dåligt så de knappt kan träna eller ens spela match men de måste. De har det vansinnigt tufft som det är.
Ingen mening att kasta mer skit utan bara försöka smälta eländet och sen försöka börja om på ny kula för att orka med den tuffa höst som väntar!


* * *  JAG TAR STARKT AVSTÅND IFRÅN BANDEROLLEN SOM SPELARNA MÖTTES AV IDAG PÅ HOVET.


Vi i Djurgårdsfamiljen är där vi är. Nu får vi sörja ett tag men sen är det fullt fokus framåt hösten. Då måste vi försöka vända på ALLT NEGATIVT till något positivt och hjälpa laget i allsvenskan.


Kommentarer
Postat av: Tony k

Håller Me fullständigt det e dåligt gjort att kasta Skit på dom.jag hoppas bara att det inte blir mass flytt . Kom igen nya tag

2012-04-03 @ 23:31:29
Postat av: Anonym

2012-04-03 @ 23:49:51
Postat av: DIF

Martin, ledningen har INTE fattat allvaret. Att inte säga i från är att PISSA på föreningen. Dom som sa i från igår är hjältar. Att tiga när styrelsen skickar föreningen i skiten vore en skam.



Fattar inte att somliga tror att saker blir guld och gröna skogar om man sitter ner och håller käft.

2012-04-04 @ 15:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0