Kul med kommentarer




Ordet är fritt!

Det är alltid vissa trotjänare som kommenterar mina inlägg ibland. Jag skriver vad jag tycker och ni kommenterar era åsikter. Precis som det ska vara för ordet är fritt här på blögga.

Dessutom tack för all support hela tiden, nu under sista halvan av säsongen och slutspelet har det vart höga besökar och söksiffror på bloggen vilket är helt sjukt roligt. Vet inte vad jag ska säga men så kul att så många läser min blogg.

Den växer, det är fler besökare kontinuerligt. Vad ska man säga mer än TACK!

UTAN ER INGEN BLOGG liksom.
TACK IGEN!!


Men en sak:
Varför dölja sig bakom fakenamn? Det är lite roligare att få kommentarer från riktigt folk liksom. Jag står för mina vågar då inte vissa stå för sina??

Jag bara undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0