Jag tippar Kvalserien 2011!

Kvalserien 2011

Premiäromgången:

Södertälje SK - Modo Hockey
Växjö Lakers - Mora IK
Örebro - Rögle


Så här slutar tabellen
1 Södertälje SK

2 Modo Hockey


3 Växjö Lakers

4 Rögle BK

5 Mora IK

6. Örebro
Hockey

Jag tror att:

...Inget kommer stoppa Södertälje i längden.

.....att Modo klarar sig kvar men kan få det extra jobbigt.


....VARNING utfärdas för Växjö Lakers! - Visst vore det kul med ett smålandslag till i Elitserien ändå. ja! Men det hänger på att Växjö får en bra start, då blir dom väldigt farliga tror jag


SE UPP FÖR
: Mora IK! de har gått som tåget och kan fortsätta så dessvärre. Jag vill inte ha upp Mora.


- skånsk/danska hoppet Rögle inte räcker hela vägen i årets kvalserie.l..




samt att Örebro inte ska ha så mycket att hämta i denna serie även om man tagit sig hit. Kanske att man skrälla på hemmaplan möjligtvis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0