Illavarslande rykte?! eller bara snack? - RÄDDA RSK!



Jag nåddes ikväll av ett illavarslande rykte/besked, ett mycket tråkigt sådant om det nu stämmer..??


" Rydaholms SK får inte ihop något A-lag nästa säsong..."


Måtte detta inte stämma, men jag vet att de inte lyckats locka nån tränare till klubben. I stort sett hela truppen från förra säsongen har lämnat.

RSK:s styrelse måste ordna det här! det finns inget annat. Samverka med Värnamo Hockey, Alvesta SK och framförallt Linné Hockey, de kommer få massor av spelare över när de sållat ut sin trupp. Det finns spelare som vill men frågan är hur mycket och hur långt RSK:s eldsjäl/själar orka jobba med det här.

Men jag säger det igen: DET MÅSTE BLI SENIORLAG I RYDAHOLM! Utan seniorlag får klubben svårt att överleva. Seniorlaget är ansiktet utåt,  men självklart ska vi värna om de unga spelare som finns. Fast utan ett seniorlag tror jag det blir svårt. Det är ju dit man siktar som liten, det gjorde ialla fall jag..


UPP TILL DISKUSSION!!
- RÄDDA RSK!

Vad tycker ni? Vad vet ni läsare om det här som inte jag vet?
Fritt att kommentera, jag kommer lägga upp det som en tråd som senast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0