"Färjestad-HV71 2-7"



Inför Färjestad - HV71

....ja ni läste rätt. Jag gick förbi ett tipshak som ligger mitt på gågatan i stan där det vimlar av HV-flaggor, vimplar och matchtröjor och dekaler med "HV71 forever". De står alltid med HV-tröjor matchdag och tippar alltid "Matchen" på svenskaspel. Dagens tips är 2-7 till HV. Jag frågade killen bakom disken om han var seriös med det men det var mest för att provocera. - MEN sa han: förra säsongens första möte i serien så tippade vi 8-0 mest på skoj och hade som skylt. Men det blev ju 8-0, och vi tjänade en bra hacka på det. Jag tror att HV väl kan vinna i Karlstad men 2-7 är Färjestad för bra för att släppa till. Jag tror det kan bli en bra match i Karlstad ikväll.

Kommentarer
Postat av: Mojje

Ja 7 mål släpper de absolut inte in på hemmaplan. De ser för bra ut bakåt. Därför sätter jag bara 3-6 på svenska spel idag.. =)

2010-10-07 @ 17:27:16
Postat av: Anonym

Typiskt jönköpingsbor de där, inte förvånad =)

2010-10-07 @ 17:34:59
URL: http://marcussport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0