Bloggen fyller 2 år! (20/10-2010)

**** MARTINS HOCKEYBLOGG 2 ÅR! ****** MARTINS HOCKEYBLOGG 2 ÅR! ***



På onsdag fyller min hockeyblogg två år. Det var på hösten 2008 när jag bodde i Halmstad som jag hade funderingar på att starta en blogg eller liknande för att kunna skriva om RSK. Eftersom det inte då fanns en hemsida eller något annat på nätet om klubben. Jag frågade lillebrorsan som då spelade i A-laget om vi inte kunde starta en mindre hockeyblogg men han var inte så sugen på det. Jag funderade ett tag och pratade lite om det med min fru. Vi kollade en del bloggar då på olika håll och därmed blev bloggen verklighet. På onsdag är det två år sedan och jag tycker det är mer än roligt att blogga om hockeyn och sånt som jag finner är intressant inom ämnet.

MEN...

Firandet framskjuts!
Det är lite grejer på gång till firandet, inget märkvärdigt men tyvärr så kommer det bli så att "firandet" att skjutas fram en vecka ungefär detta för att:

Imorgon eftermiddag vid fyrasnåret lyfter planet mot destination:



Playa del Fanabé,
Teneriffa, jag och min fru ska på bröllopsresa!

Detta innebär att bloggen kommer vara igång men inte uppdateras från imorgon tisdag och en vecka framåt. Jag hoppas kunna vara igång igen så fort jag är hemma och åter sitter vid datorn.


*** MARTINS HOCKEYBLOGG 2 ÅR! ***
*** MARTINS HOCKEYBLOGG 2 ÅR! ***

Kommentarer
Postat av: Marcus

Japp fick ta mig en paus från allt :) Känns indeed som kvalserien, men skiten ska vända nu. Grattis till vinsten, ha de nice i teneriffa nu =)

2010-10-19 @ 09:12:41
URL: http://marcussport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0