Hur tänker HV:s lagledning???



Fredrik Bremberg på läktaren mot Luleå hemma imorgon??

Ja, ni läste rätt. Men vad ända in i Hälsingland håller HV på med? Brembergs facit så här långt är ju pinsamt dåligt men tacka för det när han inte får så mycket speltid som han behöver. Ju mer han får spela, desto bättre går det, så är det bara. Men kolla igår: Bremberg in i första femman, helt ok. Äntligen tänkte jag att Janne K tagit sitt förnuft till fånga men icke. I spel fem mot fyra ställer de honom FRAMFÖR MÅL?! Hur tänkte dom där? Vad jag kan minnas har jag aldrig sett Bremberg framför mål. Han funkar inte där, det är inte där han ska vara. Han ska mata in passningar från hörnen, bakom mål, från sidan. Inte stå framför mål och försöka styra eller liknande. Nej det här rimmar inte alls bra. Linkan på läktaren nu mot Luleå imorgon. Tyvärr HV men ni gör ett sånt jättemisstag så jag vet inte vad.

Skillnad i Djurgården?
Hade Linkan haft DIF-emblemet på bröstet hade han vart med i toppen på elitseriens poängliga. Det är dagens sanning och det är bara att kolla poängligan från tidigare Djurgårdssäsonger. Där var han alltid nummer ett i stort sett. Jag saknar Linkan i DIF-tröja nr 23. Han hade behövts nu. Då hade vi haft minst en eller två målgörare med i toppen dessutom hade DIF gjort många mer mål i årets elitserie. Det är vad jag tror. Fast vi vet också att Fredrik gjort sin sista Djurgårdsmatch i karriären så det är inte ens lönt att fantisera eller drömma om det mer. Det kommer aldrig hända. Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Anton

Det är ju så att han presterar inte alls bra! han tar inte i, och det är inte riktigt okej med hans lön. Jag tror dock inte att dom bänkar honom, bremberg har en skada som jag tror kan vara anledningen till hans spel. Man bänkar inte en spelare som har 300 tusen i månadslön

2010-11-19 @ 15:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0