Just nu: Följer game #5 mellan "Pens"-"Habs"

VS

Stanley Cup, kvartsfinal #5

Pittsburgh Penguins - Montreal Canadiens 2-0 (pågår när jag går o nattar)
1-0,

En fartfylld period där spelet svängde fram och tillbaka. Det var ett powerplay som skulle tvinga fram matchens första mål, Pittsburgs back Kris Letang sätter pucken från blålinjen efter att Pens ha pressat på i överläge.

Återigen så föll tröttheten in så jag ger upp halvvägs in på andra perioden, Montreal hade ett bra PP där man var sånär att sätta pucken bakom Fleury men 1-0 är det i skrivande stund ska jag säga men så blir det mål igen, Pittsburgh ökar på till 2-0 genom Sergei Gonchar och jag tror att Habs får det svårt att vända nu fast det återstår halva matchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0