Krönikan: "Synd om Luleå?" - "Stockholm" & "Modo" svarar:

Stockholm:
Jag håller int med att luleå vart flera steg efter frölunda i de övriga matcherna. Möjligen senast men den matchen såg jag inte, i övrigt har de vart bra med. Därför tror och hoppas jag verkligen att Luleå reducerar ikväll för det tycker jag dom spelmässigt är värde. Och vem vet vinner dom ikväll kan allt hända.

Modo svarar:
Hejhopp!! tänkte lägga mig i lite i detta fall. Jag håller givetvis med om att ett sådant här misstag inte får hända i dessa tillfällen i sånna här viktiga matcher.. Men nu tror inte jag att det var detta som avfjorde denna serie och match.. Nu såg jag inte denna matchen men vad jag tidigare har sett av de matcher i kvarten såtycker jag att Luleå har legat flera steg efter förutom första matchen då.. så jag tycker inte man ska gå in och säga att det var här som Frölunda vann serien för det tycker inte jag är rätt.. För det kommer visa sig även ikväll att Frölunda kommer att dra det längsta strået och vinna denna kvartsfinalserie och sedan också SM-Guld.. Och tycker det vore tråkigt om de tjatas för mycket om detta för de har enligt min mening varit bättre än Luleå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0