NHL-Stanley Cup Final 2014: Jag tippar...

. . . . .VS . . . . .
 
 
L o s  A n g e l e s  K i n gs  - N e w Y o r k  R a n g er s  1 - 4  i  m a t c h e r.
 
NY Rangers och Henke kommer få fira bucklan inom två veckors tid.
 
Storstadsmötet, Anze Kopitar, Jonathan Quick mot King Henrik Lundqvist. Vilken klassiker redan nu.
 
Detta är vad jag tror trots allt. Jag har inte trott på NYR alls under säsongen och Henke hade en tuff start men som sagt..nu t r o r jag att Kung Henrik kommer få lyfta Lord Stanleys buckla till slut. Henke kommer vara skillnaden på vinst eller förlust i denna finalserie.
 
Vilken rysare...
 
Så här nära bucklan har inte Rangers varit på 20 år. Finns törsten och längtan där så det räcker till fyra segrar? Inatt 02.00 smäller det och tidigt imorgonbitti vet vi vilka som tar tag i det hela.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0