Dagens citat:

Ur texten "När klubben omotiverat släckte en stjärna - Oscar Sundh" av Linda Brevitzsvenskafans.com
 
" Oscars största fan är en av mina bästa vänner. En vän vars frustation och förtvivlan för alltid kommer att klinga ut tillsammans med Håkan Hellströms "Känn ingen sorg...". Jag vet precis hur hon känner och vad hon går igenom. Min egen idol fick heller inget fortsatt förtroende i HV71 och hans resa (Ulricehamn, HV71, Västerås, Leksand, Västerås, Luleå, Malmö), har vart tuff nog att avlastas av fler än mitt eget fortfarande lika förkrossade hockeyhjärta. Precis som jag följt min idols resa, kommer min vän följa Oscars, oavsett vilken klubb han kommer att spela för. Och trots att sanningen om att ett fira ett nytt SM-guld tillsammans i nuläget är onårbar, sitter hennes hjärta nu fastklistrad vid gamla minnen, minnen som väntar på att få bli verklighet igen. Precis som hon funnits där för Oscar, kommer jag finnas där för henne. Sida vid sida, överallt och ingenstans."
 
 
För er som vill läsa hela texten gör ni det här
 
 
Tjejen i fråga är en kompis, ett HV71-fan med Oscar Sundh-hjärta som nu är krossat.
 
Kämpa Carro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0