Dagens citat: Det här är lite jag med.

Ur "När vi var supportrar" av Peter Sibner på Hockeysverige.se
 
"Jag har tidigare berättat för er om mina sympatier för Troja/Ljungby. Det är ju rätt logiskt eftersom det är i de krokarna jag är född och mitt supporterskap var givetvis ett utslag av geografi. Få människor utanför sydvästra Småland håller på Troja eller bryr sig om Troja eller vet ens vilka Troja är. Det gör det också ganska lätt för mig att vara öppen om saken, för min historia som supporter är inte direkt knuten till en klubb som stimulerar något större hat där ute i supporterkretsarna. I trygg vetskap om att jag besitter tio tår och tio fingrar och är far till två vackra barn kan jag tåla anklagelser om både inavel och tidelag."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0