Iväg och åka skidor under brinnande kval och slutspel..!?

Hej alla kära läsare!
 
Jag är på resande fot från och med onsdaglunch till söndagkväll, någon har under brinnande kval och slutspelstider fått för sig att de tycker att jag ska åka skidor nerför en brant backe. Jag har bara testat en gång, (1998!) Ska bli intressant och se hur detta ska gå. Det enda kruxet är hur man ska kunna följa matcherna på kvällarna däruppe i stugan. Kan vara svårt med de rätta kanalerna på plats om ens det finns sportbar...
 
Här på bloggen blir det rätt lugnt de närmsta dagarna så jag kommer endast skriva via twitter så häng med!
 
 
ni hittar mig på twitter här, bara att klicka på namnet:           TeXasDIF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0