En sen måndagkväll...

Det är nog först nu som när man sitter uppe så här på den sena kvällskvisten som saker och ting verka sjunka in något mer. Småsaker som man inte reflekterar över blir starkare och mer klara på nåt vis. Det är mycket tankar och funderingar som snurrar när man sitter ensam framför skärmen när alla andra gått och lagt sig.
 
Men i vilket fall...
 
Uppehållet är snart över och snart är vi igång igen med säsongen. Vad jag längtar, både till mitt DIF börjar lira om poängen igen, ett fullt och kokande Hovet, Järnkaminerna men framförallt Djurgårdsfamiljen som är med överallt alltid.
 
för det andra: DIF Hockeys röda matchställ i år är det snyggaste på flera år, så snygga! (Kolla difhockey.se)
- - - - - - - - - -
Men även mina bröders famfart i hockeytrean därhemma i Rydaholm längtar jag nåt oerhört efter.
 
Ingenting blir sig likt förrän ISHOCKEYN ÄR IGÅNG IGEN!
 
Det var väl egentligen det jag ville ha sagt..
 
SNART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0