bloggen igång efter en lång och seg sommar i brist på hockey.

Efter en riktigt supersommar med värme, bad, grill och massa solande så är det dags att ställa in kroppen på svalara temperaturer och allt mer tid inne framför dator elr tv för ISHOCKEYN HAR JU DRAGIT IGÅNG!
 
Det är så skönt att det börjar dra igång allt mer. DIF premiärspelar idag och sen rullar det på allt mer. Vad jag har längtat. Det har hänt en del grejer sen jag bloggade senast men jag har valt att bara köra via Twitter (@Texasdif) ifall någon undrar vad jag pysslar med i brist på inlägg här på bloggen. Jag känner att energin och lusten att skriva kommer tillbaks nu när laget är på is, säsongen är igång och man börjar matcha allt mer. Ju fler matcher det avverkas ju mer närmar vi oss hemmapremiären mot IF Troja/Ljungby den 12 september.
 
#55.Printz tillbaka i DIF? Jag hoppas David spelar in sig i laget under denna veckan.
 
Missa inte att man kan streama matchen billigt ikväll via DIF-TV.
 
* KÄMPA DJURGÅRDEN! *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0