Krönika - nej! men ni DIFare som läser här..?

Nå alla djurgårdsanhängare som lägger ner tid på att klicka er in här på min blogg. Är det fler än jag som mår riktigt piss? Vad gör man åt besvikelsen? Vad finns det för hopp egentligen om vårt kära DIF Hockey??
Vad säger ni??
 
Jag har inget att säga. Jag är bara totalt vansinnigt besviken över att det blir bara värre och värre!!
DIF Hockey trillar snart ur denna serie med. För nu är det illa.
 
 
Klubbens värsta tid någonsin
 
Ska vi börja scouta topplagen i hockeyettan för kommande negatvit överlevnadskval eller vad har DIF-spelarna i skallarna egentligen??
 
Challe Berglund gör vad han kan eller? Eller lyssnar de inte på honom
Eller är Challe så ointressant så spelarna inte lyssnar eller förstår de inte vad han vill/menar???
 
Challes jobb hänger löst, väääääääldigt löst. DIF sjunker som en gråsten, total misär.
 
Totalt nattsvart.
 
Total nattsvart.
 
Spelarna måste ha vansinnigt svårt att sova nuförtiden.
 
 
Over & out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0