Högtrafik på bloggen - TACK alla läsare!



Jag satt igåkväll och kollade statistiken för bloggen och var helt chockad. Det har vart högtrafik på min lilla hockeyblogg under ett bra tag men särskilt nu de senaste två veckorna. Helt galet men kul att ni vill läsa vad jag har att säga och tycka.

Så ett stort tack till er läsare. Bloggen har varit välbesökt nu under ett tag och jag är helt paff. Besökssiffrorna stiger och har slagit nytt rekord igen. Det är helt fantastisk och jag är oerhört tacksam. Bloggen växer sakta men säkert så vi får se var det tar vägen. Jag vill gärna utveckla bloggen och göra den större och mer populär.


För utan er läsare, så är det ingen blogg. Jag är tacksam att ni vill läsa mina rader och mina åsikter.


TACK
så hemskt mycket alla för all respons och kommentarer - Fortsätt gärna med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0