Dagens citat! behöver ingen närmare förklaring........

Saxat från Djurgården Hockey på Facebook


" En sorgens dag...

Det man varit rädd för och varnat för sen i höstas händer verkligen nu. Vi sa att om ingen gör något blir det inget slutspel, om ingen gör något blir det kvalserien och om ingen gör något kommer vi inte palla pressen i kvalserien.

Nu står allsvenskan för dörren och jag kan inte tro att det är sant. Det man fasat för allra värst håller på att bli sanning. Känns som man är mitt i en skräckfilm och inte hittar nån väg ut längre. Det spelar ingen roll att jag alltid oavsett kommer följa mitt lag, oavsett serie. Den sorgen och tomheten som börjar sprida sig i kroppen nu är inget annat än helt outhärdlig....

Snälla, älskade Djurgården - ge oss en flyktväg i denna skräckfilm! Väck oss ur mardrömmen - vi kan inte göra mer för er än vi redan gjort! "

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0