Efterlysning!: NHL-filmer - Stanley Cup - Köpes mer än gärna!

Kära läsare! jag är på jakt efter två gamla NHL-filmer som jag en gång hade. De försvann till kompisar på utlåning men återkom aldrig. Nu undrar jag om ni därute vet var eller hur eller någonting angående dessa NHL-filmer, officiella Stanley Cup-filmer. Vet ni nåt så tveka inte att höra av er till mig direkt. Bara att skriva i kommentarer

Tacksam för all möjlig hjälp.




2001 Mission Accomplished - Colorado Avalanche Stanley Cup-video från 2001. Nån som vet var jag kan få tag på denna på DVD helst



C of Champions - Road to the Stanley Cup 1989 -
Nån som vet nåt om denna film, var jag kan få tag på den (VHS) och så vidare. Tacksam för all hjälp så hör gärna av er omgående!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0