Nytt jätterekord för bloggen! Tack alla läsare!

Jag är tillbaka hemma efter en weekend i Göteborg med frugan. Eftersom jag ännu inte, lite orutinerat, skaffat mig en laptop så blir bloggandet tyvärr lidande så fort jag lämnar hemmet. Jag har förstått att en sådan måste inskaffas inom en väldigt snar framtid. Allt för er läsare. Det gäller liksom att rulla på.

Förövrigt så vill jag åter tacka ALLA ER DÄRUTE som läser min lilla hockeyblogg. Bloggens unika träffar och sökningar har ökat rejält vilket är helt fantastiskt.
Bloggen slog ett nytt jätterekord i onsdags förra veckan.

1 067 unika besökare på en dag!

1 439 träffar på sidan på en dag!

TACK ALLA, helt fantastiskt! Utan er så är bloggen ingenting. Ert stöd och alla kommentarer och mail som jag får uppskattas. Förövrigt många som följer mig via Twitter där jag också snackar mycket hockey: (Twitter: TeXasDIF)

Efter förra veckans jättesiffror är det fortfarande frekventa besök på bloggen. Helt makalöst och kul!

- - - - - - - - - - -

Imorgon är det måndag igen och det väntar nu en ny fullspäckad hockeyvecka med bland annat säsongens första Stockholmsderby mot AIK på tisdag och så rullar Elitserien igång. Början av serien är väldigt intressant då serien brukar sättas efter 10-talet omgångar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0