Kära hockeyälskare: Får jag presentera min vän och kollega: Peter Sibner

Detta är för bra för att inte läsa som hockeyintresserad, så jag promotar denna krönika här på bloggen. Den är skriven av en av mina gamla barndoms- och lagkompis: Peter Sibner som nyligen blev hockeykrönikörHockeysverige.se.




Peter Sibner, 32 år, fd hockeyspelare (Rydaholms SK, Lönashults IF) bland annat. Han har alltid haft en brinnande intresse för hockeyn, Frölundait som han är, även Troja sitter varmt om hjärtat. Vi spelade hockey ihop i årgång 1994 års U16 i Rydaholm. Vi gjorde även någon träning i hop i ett div.5-lag Lönashult.Det var väl en minnesvärd säsong, det räcker väl att säga så. Peter spelar även golf, han har jobbat extra som sportjournalist så han har koll kan man säga.

Läs hans första krönika här: http://hockeysverige.se/mobile/article/12345562/nhl-och-vagvalet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0