Jag gillar det här! Mera sånt, mera film från matcherna!



Höjdpunkter från Alvesta-Åseda 4-0

Fler och fler klubbar har börjat filma sina matcher och lägger sedan ut dem på hemsidan eller på youtube. Jag gillar det, det är nästan omöjligt idag att inte få reda på hur matcherna gick. Innan gick m,an via tidningarnas målservice men där dröjer ofta resultatet. Nu är det smidigt att följa via Everysport.com där de flesta klubbarna rapporterar direkt från ishallarna. Nu har jag märkt att det är många klubbar som satsar på att filma och lägga ut höjdpunkter från matcherna. Det gillar jag starkt. Mer sånt! Har hittat klipp från Lenhovda IF och Alvesta SK än så länge men det här nog bara början. Så länge man har folk som brinner för klubben och orkar igenom en hel säsong så funkar det ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0